Δέσποτα σὲ στηρίζουμε...ἔχεις τὸν λαὸ μὲ τὸ μέρος σου ἀπέναντι στὸ σιωνιστικὸ τέρας, νὰ τὸ γνωρίζεις καλὰ αὐτό!!!
...καὶ μάλιστα πολύ. Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφεὶμ με τις δηλώσεις του γιὰ τὸ Ἰσλάμ, μετὰ τὶς δολοφονίες Κοπτῶν Χριστιανῶν στὴν Αἴγυπτο ἀπὸ φανατικοὺς Ἰσλαμιστές, δὲ κάνει τίποτα ἄλλο ἀπὸ τὸ νὰ ἐπισημαίνει τὸ αὐτονόητο.
Πιὸ συγκεκριμένα λέει ὅτι τὸ Ἰσλὰμ εἶναι μία θρησκεία, ἡ ὁποία διατάσσει τὴ διάδοσή της μὲ βία καὶ θάνατο πρὸς τοὺςἀπίστους, ὡς πρὸς αὐτή. Πῶς εἶναι δυνατὸν λοιπὸν μία τέτοια θρησκεία μὲ τόσο βίαιες καὶ ἐπικίνδυνεςἀντιλήψεις και ιδεολογιες να νομιμοποιείται σε μία χώρα καὶ μάλιστα Ευρωπαϊκη, ἀφοῦ ἀντιβαίνει τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα; Καὶ ἂν αὐτὸ ἔγινε γιὰ συμβατικοὺς λόγους καὶ μόνο στὴ Θράκη δὲ σημαίνει ὅτι πρέπει νὰ γίνει καὶστην υπόλοιπη Ἑλλάδα. Τίποτα δὲ φανερώνει στὰ λόγια του σεβασμιότατου ρατσισμό. Ὁ σεβασμιότατος δὲν ἀπευθύνετε σὲ πρόσωπα ἀλλὰ σὲ μία θρησκεία καὶ στὸ τί πρεσβεύει ἡ θρησκεία αὐτή.
«Ἀπὸ τὴ θέση μου ὡς Ἐκπροσώπου τῆς Κυβέρνησης ἔχω ἤδη δηλώσει, μὲ παρόμοια δυστυχῶς ἀφορμή, ὅτι ἡ Κυβέρνηση δὲν ὑπεισέρχεται σὲ θέματα ἐκκλησιαστικῆς τάξης.
Ὡστόσο, εἶναι καθῆκον τῆς συντεταγμένης Πολιτείας νὰ καταδικάζει δηλώσεις ποὺ ἐκπέμπουν μισαλλοδοξία καὶδιεγείρουν φυλετικὸ καὶ θρησκευτικὸ μίσος. Οἱ ἀπόψεις αὐτὲς προσβάλλουν τὴ μακρὰ παράδοση φιλαλληλίας καὶἀνεξιθρησκείας ποὺ χαρακτηρίζει τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία καὶ δὲν τὴν ἐκφράζουν οὔτε κατ’ ἐλάχιστο.
Στὴ χώρα μᾶς διαβιοῦν πολλοὶ μουσουλμάνοι, πολλοὶ ἐκ τῶν ὁποίων εἶναι Ἕλληνες πολίτες, ἀποτελοῦν ἀναπόσπαστο μέρος τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας καὶ ἀντλοῦν ἀπὸ τὸ Σύνταγμα τῆς χώρας μᾶς δικαιώματα ποὺ μία εὐνομούμενη Πολιτείαὀφείλει νὰ προστατεύει στὴν πράξη. Ἡ ἑλληνικὴ Πολιτεία ἀκολουθεῖ σταθερὰ μία τέτοια πολιτική, καταδικάζει δηλώσεις αὐτοῦ του εἴδους καὶ ἀπορρίπτει τὴ νοοτροπία ποὺ ἐκφράζουν».
Ἄλλα λόγια νὰ ἀγαπιόμαστε εἶπε δηλαδὴ ὁ κυβερνητικός εκπροσωπος. Μήπως, λέμε μηπως θὰ ἦταν πιὸ συνετὸ ἡκυβέρνηση νὰ κάνει ἕναν διάλογο γιὰ τὴν ἐπικινδυνότητα διάδοσης τῆς θρησκείας αὐτῆς στὴν Ἑλλάδα; Μήπως κύριε Πεταλωτή… θύμωσαν οἱ μουσουλμάνοι ψηφοφόροι σας στὴ Θράκη καὶ σᾶς εἶπαν νὰ κάνετε… ντὰ τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς; Ἢ ὑπάρχει κάτι πιό… βαθύ, ποὺ μᾶς ἀπειλεῖ καὶ πρέπει νὰ προσέχουμε τί λέμε καὶ τί γράφουμε;
Ἀλήθεια, γιατί δὲν δείξατε ἀνάλογο ἐνδιαφέρον γιὰ νὰ καταδικάσετε τὰ ἐγκλήματα τῶν ἰσλαμιστῶν κατὰ Χριστιανῶν στὴν Αἴγυπτο;
Γιὰ νὰ ἔχετε ἄποψη, ἐδῶ εἶναι ἡ δήλωση ποὺ ἔκανε ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς:
Ἡ ἐπανάληψις ἀπὸ τοὺς Ἰσλαμιστᾶς τοῦ ἀποτροπαίου ἐγκλήματος δολοφονίας ἀνυπόπτων καὶ ἀθώων μελῶν τῆς Κοπτικῆς Χριστιανικῆς Κοινότητος τῆς Αἰγύπτου ἀναδεικνύει ἐκτύπως μίαν ἀλήθειαν ποὺ δολίως κρύπτεται ὑπὸ τὴνἐπίδραση τῶν εἰρηνοποιῶν κηρυγμάτων τῶν δῆθεν διαθρησκειακῶν διαλόγων καὶ τῆς καλλιεργείας φιλικῆς ἀτμοσφαίρας μεταξὺ τῶν λαῶν.
Ἀποσιωπᾶται ἐντέχνως ὁ χαρακτηριστικὸς πυλώνας τοῦ ἀνθρωποπαθοὺς Ἰσλαμισμοῦ, ποὺ δημιουργήθηκε ἀπὸ τὴν «εὐφυεστάτην» προσπάθειαν τοῦ Ἄραβος ἐμπόρου Μωάμεθ ὁ ὁποῖος ἐγεννήθη τὸ ἔτος 570 μΧ στὴ Μέκκα τῆς Ἀραβικῆς χερσονήσου, υἱὸς τοῦ Ἀμπνταλὰχ καὶ τῆς Ἄμινα Μπὶντ Οὐαχὰμπ ἀπὸ τὴν φυλὴ τῶν Κουραϊσιτῶν ποὺ ἀνῆκε στὴν οἰκογένεια τῶν Χασιμιτῶν καὶ ποὺ ὀρφανὸς ἀνετράφη ἀπὸ τὸν πάππον τοῦ Ἀμπντούλμουτταλιμπ καὶ τὸν θεῖον τοῦἈμποῦ Ταλὶμπ καὶ 25ετης ὧν συνεζεύχθη τὴν 40χρονη χήρα Χαντίτζα καὶ ἄλλας ὀκτὼ (8) ἐπισήμους γυναίκας, μετὰ τὸν θάνατόν της καὶ ποὺ ἄρχισε νὰ κηρύττει τὸ 610 μ.Χ. σὲ ἡλικία 40 ἐτῶν ἔχων πολλᾶς ἀμφιβολίας διὰ τὸ ἔργον αὐτό, ἐνῶκατ’ οὐσίαν εἰς αὐτὸν ὀφείλει τὴν ἐπικράτησίν του καὶ ἀναφερόμεθα στὸν «ἱερὸ πόλεμο»(Τζιχάντ). Καὶ ἂν ἀκόμη παραθεωρήσωμε τὰ συγκεκριμένα γεγονότα παραμένουν τὰ κείμενα.
Αἳ παροτρύνσεις τοῦ Κορανίου πρὸς δυναμικήν, μαχητικὴν ἀντιμετώπισιν τῶν ἀπίστων εἶναι πολλαὶ καὶ ἄμεσοι. Μὲ τὴν σούρα τοῦ Κορανίου (Ἡ μετάνοια 9:5) «Ὅταν παρέλθωσι οἱ ἱεροὶ μῆνες τότε φονεύετε τοὺς πολυθεϊστᾶς ὅπου ἂν συναντήσητε, ζωγρεῖτε πολιορκοῦντες καὶ ἐνεδρεύοντες αὐτούς», καθὼς καὶ μὲ τὴ σούρα (Ὁ Μωάμεθ 47:4-10) «Ὁπόταν συναντᾶτε τοὺς ἀπίστους φονεύετε καὶ κατασφάζετε, συγκρατοῦντες στερρῶς τὰ δεσμὰ τοῦ αἰχμαλώτου.
Μετὰ δὲ τὴν κατάπαυση τῆς μάχης ἄφετε ἑαυτὸν ἐλεύθερον ἢ ἀνταλλάξατε ἀντὶ λύτρων. Πράττετε οὕτως ἐὰν ἐβούλετο ὁΘεὸς θὰ ἐθριάμβευε ὁ ἴδιος ἐπ’ αὐτῶν ἀλλὰ ὑποβάλλει ὑμᾶς εἰς τὸν πόλεμον διὰ νὰ δοκιμάσει τοὺς μὲν διὰ τῶν δέ. Ὁ Θεὸς δὲν θὰ ἀπωλέση τὰ ἔργα τῶν πεσόντων ἐν τὴ μάχη ὑπὲρ πίστεως.
Θὰ εἰσαγάγη αὐτοὺς εἰς τὸν Παράδεισον ὂν ἤδη ὑπέδειξεν αὐτοῖς. Ὅσοι πιστοὶ ἐὰν συνδράμετε τὸν Θεὸν εἰς τὴν μάχην Αὐτοῦ κατὰ τῶν ἀπίστων καὶ ὁ Θεὸς θὰ συνδράμει ὑμᾶς κατευθύνων τὰ ὑμέτερα διαβήματα» (Πρβλ. σοῦρες Τὰ Λάφυρα 8:73,76. Ὁ Σίδηρος 57:10), ὡς καὶ μὲ τὴ σούρα (Ἡ Βούς, 2:189) «Μάχεσθε μέχρις ὅτου ἀποσοβηθῆ ἀφ’ ὑμῶν ὁ κίνδυνος τοῦπειρασμοῦ, καὶ ὅταν δὲν ὑπάρχη ἄλλη λατρεία εἰμὴ ἡ τοῦ μόνου Θεοῦ.
Ἂν οἱ ἐχθροὶ θέσωσι τέρμα εἰς τὰς πράξεις αὐτῶν, τότε ἂς παύσωσι αἳ ἐχθροπραξίαι, ἐκτὸς ἂν πρόκειται περὶ ἀσεβῶν», κυρίαρχο στοιχεῖο στὴν ζωὴ τῶν πιστῶν του Ἰσλὰμ εἶναι ἡ σφαγὴ καὶ ὁ θάνατος ὅσων δὲν ἀποδέχονται τὴν δῆθενἀποκάλυψι τοῦ δῆθεν προφήτου. Ἡ ἐντολὴ τοῦ Ἱεροῦ πολέμου παραμένει γιὰ τὸ Ἰσλὰμ ἀναμφισβήτητος.
Αἳ ἐκτός της κυριαρχίας τοῦ Ἰσλὰμ χῶραι ὡς ἡ ἡμετέρα ὀνομάζονται «Οἴκος Πολέμου» καὶ ἀντιδιαστέλλονται τοῦ «Οἴκου τοῦ Ἰσλάμ». Εἶναι περιοχαὶ πολέμου ἕως ὅτου τεθοῦν διὰ τῆς Τζιχὰντ ὑπὸ τὸ κράτος τῆς δῆθεν ἀληθοῦς πίστεως. Ὁχαρακτὴρ τοῦ Ἰσλὰμ ὑπῆρξε ἐπιθετικὸς καὶ ἀποδεικνύεται μὲ τὶς ἐγκληματικὲς πράξεις τῶν Ἰσλαμιστῶν, ὅ,τι καὶ σήμερα παραμένει.
Τὸ ξίφος καὶ ἡ μάχαιρα θεωροῦνται πειστικότερα τοῦ κηρύγματος καὶ τῆς πειθοῦς. Ἄλλωστε ἡ μέσω τοῦ Ἱεροῦ Πολέμου διάδοσις τοῦ Μουσουλμανισμοῦ ἦταν ἡ αἰτία τῆς ἐπικρατήσεώς του ἀπὸ τῶν στηλῶν τοῦ Ἠρακλέους μέχρι τοῦ Ἰνδοῦποταμοῦ. Τὸ Ἰσλὰμ διὰ νὰ ἐπικρατήση δὲν ἐχρειάσθη ὅπως ἡ Ἁγία ἠμῶν Ἐκκλησία ἑκατομμύρια μαρτύρων ἐκ τῶν πιστῶν της, ἀλλὰ προετίμησε νὰ τοὺς ἀναζητήση μεταξὺ τῶν ὀπαδῶν τῶν ἄλλων θρησκειῶν σφάζοντας καὶ κατακρεουργώντας αὐτούς.
Ὁ δῆθεν προφήτης Μωάμεθ δὲν ἵδρυσε ἁπλῶς μία θρησκευτικὴ κοινότητα ἀλλὰ καὶ ἕνα κράτος τῶν ὁποίων κυρίαρχο στοιχεῖο εἶναι ὁ ἱερὸς πόλεμος.
Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω δεδομένων καὶ ἐκ τῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς τοῦ Ἰσλὰμ προβλεπομένων, ὁ Μουσουλμανισμὸςἀποτελεῖ καταστροφικὴ λατρεία, μὴ συμβατὴ μὲ τὰς προβλέψεις τοῦ ἰσχύντος ἐν Ἑλλάδι Συντάγματος ὅπου ἐν ἄρθρω 13 καθιεροῦται ἡ ἐλευθερία θρησκευτικῆς συνειδήσεως ἀλλὰ σὲ θρησκευτικὲς παραδοχές, ποὺ δὲν ἀντίκεινται στὴ δημόσια τάξη καὶ τὰ χρηστὰ ἤθη.
Ὁ Ἰσλαμισμὸς a priori προωθεῖ ὡς μέσον ἐξαπλώσεώς του ὅπως τὰ ἀνωτέρω χωρία τοῦ Κορανίου ἀναφέρουν, τὸ ἔγκλημα, τὴ βία, τὴν τρομοκρατία καὶ τὸν θάνατο.
Συνεπῶς ὁ Νόμος ποὺ ἐψηφίσθη διὰ τὴν δημιουργία Ἰσλαμικοῦ τεμένους στὴν Πρωτεύουσα τῆς Χώρας τυγχάνειὁπωσδήποτε ἀντισυνταγματικὸς διότι ἀναγνωρίζει ὡς γνωστὴ θρησκεία δυναμένη νὰ ἐπιτελεῖ ἀκωλύτως τὴ λατρεία της, μία θρησκευτικὴ παραδοχὴ ποὺ εὐθέως ἀντίκειται στὴν δημοσία τάξη, τὰ χρηστὰ ἤθη καὶ τὸ Εὐρωπαϊκὸ κεκτημένο.
Καὶ ναὶ μὲν δὶ’ ἱστορικοὺς λόγους καὶ συμβατικοὺς λόγους εἰς τὴν Ἑλληνικὴν Θράκην ἡ συγκεκριμένη θρησκευτικὴπαραδοχὴ ἐπιτρέπεται κατὰ παρέκκλισιν τῶν ἀρχῶν τῆς νομιμότητος ἀλλὰ εἰς τὴν λοιπὴν χώραν ἡ ἀνοχὴ μίας τοιαύτης θρησκευτικῆς ἐκτροπῆς θὰ καταστῆ δυναμίτης διὰ τὸν κοινωνικὸν ἱστὸν καὶ τὴν κοινωνικὴν εἰρήνην, ἐφ’ ὅσον κυρίαρχον αἴτημα τῆς συγκεκριμένης ψευδοῦς θρησκείας εἶναι ἡ διὰ τῆς βίας ἐπιβολὴ καὶ ἐπικράτησίς της.
Ἄλλωστε τὸ Μαρτυρολόγιον τῆς Ἁγιωτάτης ἠμῶν Ἐκκλησίας καὶ τὸ Πάνθεον τοῦ Ἔθνους μυρώνονται ἀπὸ τὸ αἷμαἑκατομμυρίων μαρτύρων καὶ ἡρώων ποὺ εἰρηνικὼς ἀντέστησαν καὶ ἐθυσιάσθησαν στὴν βάναυσον καὶ δολοφονικὴνἐπιθετικότητα τοῦ Ἰσλάμ.
Καλοῦμεν ὅθεν τὴν Κυβέρνησιν νὰ ἀποσύρη τὸ ἀντισυνταγματικὸν Νομοθέτημά της διότι ἄλλως θὰ εἶναι ὑπεύθυνη παρομοίων ἐγκληματικῶν ἐνεργειῶν στὴν χώρα μας τῶν φονταμενταλιστῶν Ἰσλαμιστῶν.
ΠΗΓΗ:πενταπόσταγμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου