Ἐνοχλεῖ ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ...

Δέσποτα σ στηρίζουμε...χεις τν λα μ τ μέρος σου πέναντι στ σιωνιστικ τέρας, ν τ γνωρίζεις καλ ατό!!!


...κα μάλιστα πολύ.  Μητροπολίτης Πειραις Σεραφεμ με  τις δηλώσεις του γι τ σλάμ, μετ τς δολοφονίες Κοπτν Χριστιανν στν Αγυπτο π φανατικος σλαμιστές, δ κάνει τίποτα λλο π τ ν πισημαίνει τ ατονόητο.
Πι συγκεκριμένα λέει τι τ σλμ εναι μία θρησκεία,  ποία διατάσσει τ διάδοσή της μ βία κα θάνατο πρς τοςπίστους, ς πρς ατή. Πς εναι δυνατν λοιπν μία τέτοια θρησκεία μ τόσο βίαιες κα πικίνδυνεςντιλήψεις και ιδεολογιες να νομιμοποιείται σε μία χώρα κα μάλιστα Ευρωπαϊκη, φο ντιβαίνει τ νθρώπινα δικαιώματα; Κα ν ατ γινε γι συμβατικος λόγους κα μόνο στ Θράκη δ σημαίνει τι πρέπει ν γίνει καστην  υπόλοιπη λλάδα. Τίποτα δ φανερώνει στ λόγια του σεβασμιότατου ρατσισμό.  σεβασμιότατος δν πευθύνετε σ πρόσωπα λλ σ μία θρησκεία κα στ τί πρεσβεύει  θρησκεία ατή.
 Τί δήλωση του Μητροπολίτη Πειραιώς επεκρινε  κυβέρνηση μ τν παρακάτω δήλωση του...
 κ. Γιώργου Πεταλωτ:
«π τ θέση μου ς κπροσώπου τς Κυβέρνησης χω δη δηλώσει, μ παρόμοια δυστυχς φορμή, τι  Κυβέρνηση δν πεισέρχεται σ θέματα κκλησιαστικς τάξης.

στόσο, εναι καθκον τς συντεταγμένης Πολιτείας ν καταδικάζει δηλώσεις πο κπέμπουν μισαλλοδοξία καδιεγείρουν φυλετικ κα θρησκευτικ μίσος. Ο πόψεις ατς προσβάλλουν τ μακρ παράδοση φιλαλληλίας κανεξιθρησκείας πο χαρακτηρίζει τν λληνικ κοινωνία κα δν τν κφράζουν οτε κατ’ λάχιστο.


Στ χώρα μς διαβιον πολλο μουσουλμάνοι, πολλο κ τν ποίων εναι λληνες πολίτες, ποτελον ναπόσπαστο μέρος τς λληνικς κοινωνίας κα ντλον π τ Σύνταγμα τς χώρας μς δικαιώματα πο μία ενομούμενη Πολιτείαφείλει ν προστατεύει στν πράξη.  λληνικ Πολιτεία κολουθε σταθερ μία τέτοια πολιτική, καταδικάζει δηλώσεις ατο του εδους κα πορρίπτει τ νοοτροπία πο κφράζουν».

λλα λόγια ν γαπιόμαστε επε δηλαδ  κυβερνητικός εκπροσωπος. Μήπως, λέμε μηπως θ ταν πι συνετ κυβέρνηση ν κάνει ναν διάλογο γι τν πικινδυνότητα διάδοσης τς θρησκείας ατς στν λλάδα; Μήπως κύριε Πεταλωτή… θύμωσαν ο μουσουλμάνοι ψηφοφόροι σας στ Θράκη κα σς επαν ν κάνετε… ντ τν Μητροπολίτη Πειραις;  πάρχει κάτι πιό… βαθύ, πο μς πειλε κα πρέπει ν προσέχουμε τί λέμε κα τί γράφουμε;


λήθεια, γιατί δν δείξατε νάλογο νδιαφέρον γι ν καταδικάσετε τ γκλήματα τν σλαμιστν κατ Χριστιανν στν Αγυπτο; 


Γι ν χετε  ποψη, δ εναι  δήλωση πο κανε  Μητροπολίτης Πειραις:

 πανάληψις π τος σλαμιστς το ποτροπαίου γκλήματος δολοφονίας νυπόπτων κα θώων μελν τς Κοπτικς Χριστιανικς Κοινότητος τς Αγύπτου ναδεικνύει κτύπως μίαν λήθειαν πο δολίως κρύπτεται π τνπίδραση τν ερηνοποιν κηρυγμάτων τν δθεν διαθρησκειακν διαλόγων κα τς καλλιεργείας φιλικς τμοσφαίρας μεταξ τν λαν.


ποσιωπται ντέχνως  χαρακτηριστικς πυλώνας το νθρωποπαθος σλαμισμο, πο δημιουργήθηκε π τν «εφυεστάτην» προσπάθειαν το ραβος μπόρου Μωάμεθ  ποος γεννήθη τ τος 570 μΧ στ Μέκκα τς ραβικς χερσονήσου, υἱὸς το μπνταλχ κα τς μινα Μπντ Οαχμπ π τν φυλ τν Κουραϊσιτν πο νκε στν οκογένεια τν Χασιμιτν κα πο ρφανς νετράφη π τν πάππον το μπντούλμουτταλιμπ κα τν θεον τομπο Ταλμπ κα 25ετης ν συνεζεύχθη τν 40χρονη χήρα Χαντίτζα κα λλας κτ (8) πισήμους γυναίκας, μετ τν θάνατόν της κα πο ρχισε ν κηρύττει τ 610 μ.Χ. σ λικία 40 τν χων πολλς μφιβολίας δι τ ργον ατό, νκατ’ οσίαν ες ατν φείλει τν πικράτησίν του κα ναφερόμεθα στν «ερ πόλεμο»(Τζιχάντ). Κα ν κόμη παραθεωρήσωμε τ συγκεκριμένα γεγονότα παραμένουν τ κείμενα.


Α παροτρύνσεις το Κορανίου πρς δυναμικήν, μαχητικν ντιμετώπισιν τν πίστων εναι πολλα κα μεσοι. Μ τν σούρα το Κορανίου ( μετάνοια 9:5) «ταν παρέλθωσι ο ερο μνες τότε φονεύετε τος πολυθεϊστς που ν συναντήσητε, ζωγρετε πολιορκοντες κα νεδρεύοντες ατούς», καθς κα μ τ σούρα ( Μωάμεθ 47:4-10) «πόταν συνανττε τος πίστους φονεύετε κα κατασφάζετε, συγκρατοντες στερρς τ δεσμ το αχμαλώτου.


Μετ δ τν κατάπαυση τς μάχης φετε αυτν λεύθερον  νταλλάξατε ντ λύτρων. Πράττετε οτως ἐὰν βούλετο Θες θ θριάμβευε  διος π’ ατν λλ ποβάλλει μς ες τν πόλεμον δι ν δοκιμάσει τος μν δι τν δέ.  Θες δν θ πωλέση τ ργα τν πεσόντων ν τ μάχη πρ πίστεως.


Θ εσαγάγη ατος ες τν Παράδεισον ν δη πέδειξεν ατος. σοι πιστο ἐὰν συνδράμετε τν Θεν ες τν μάχην Ατο κατ τν πίστων κα  Θες θ συνδράμει μς κατευθύνων τ μέτερα διαβήματα» (Πρβλ. σορες Τ Λάφυρα 8:73,76.  Σίδηρος 57:10), ς κα μ τ σούρα ( Βούς, 2:189) «Μάχεσθε μέχρις του ποσοβηθ φ’ μν  κίνδυνος τοπειρασμο, κα ταν δν πάρχη λλη λατρεία εμ  το μόνου Θεο.


ν ο χθρο θέσωσι τέρμα ες τς πράξεις ατν, τότε ς παύσωσι α χθροπραξίαι, κτς ν πρόκειται περ σεβν», κυρίαρχο στοιχεο στν ζω τν πιστν του σλμ εναι  σφαγ κα  θάνατος σων δν ποδέχονται τν δθενποκάλυψι το δθεν προφήτου.  ντολ το ερο πολέμου παραμένει γι τ σλμ ναμφισβήτητος.


Α κτός της κυριαρχίας το σλμ χραι ς  μετέρα νομάζονται «Οκος Πολέμου» κα ντιδιαστέλλονται το «Οκου το σλάμ». Εναι περιοχα πολέμου ως του τεθον δι τς Τζιχντ π τ κράτος τς δθεν ληθος πίστεως. χαρακτρ το σλμ πρξε πιθετικς κα ποδεικνύεται μ τς γκληματικς πράξεις τν σλαμιστν, ,τι κα σήμερα παραμένει.


Τ ξίφος κα  μάχαιρα θεωρονται πειστικότερα το κηρύγματος κα τς πειθος. λλωστε  μέσω το ερο Πολέμου διάδοσις το Μουσουλμανισμο ταν  ατία τς πικρατήσεώς του π τν στηλν το ρακλέους μέχρι το νδοποταμο. Τ σλμ δι ν πικρατήση δν χρειάσθη πως  γία μν κκλησία κατομμύρια μαρτύρων κ τν πιστν της, λλ προετίμησε ν τος ναζητήση μεταξ τν παδν τν λλων θρησκειν σφάζοντας κα κατακρεουργώντας ατούς.
 δθεν προφήτης Μωάμεθ δν δρυσε πλς μία θρησκευτικ κοινότητα λλ κα να κράτος τν ποίων κυρίαρχο στοιχεο εναι  ερς πόλεμος.


Κατόπιν τν νωτέρω δεδομένων κα κ τς θρησκευτικς παραδοχς το σλμ προβλεπομένων,  Μουσουλμανισμςποτελε καταστροφικ λατρεία, μ συμβατ μ τς προβλέψεις το σχύντος ν λλάδι Συντάγματος που ν ρθρω 13 καθιεροται  λευθερία θρησκευτικς συνειδήσεως λλ σ θρησκευτικς παραδοχές, πο δν ντίκεινται στ δημόσια τάξη κα τ χρηστ θη.
 σλαμισμς a priori προωθε ς μέσον ξαπλώσεώς του πως τ νωτέρω χωρία το Κορανίου ναφέρουν, τ γκλημα, τ βία, τν τρομοκρατία κα τν θάνατο.


Συνεπς  Νόμος πο ψηφίσθη δι τν δημιουργία σλαμικο τεμένους στν Πρωτεύουσα τς Χώρας τυγχάνειπωσδήποτε ντισυνταγματικς διότι ναγνωρίζει ς γνωστ θρησκεία δυναμένη ν πιτελε κωλύτως τ λατρεία της, μία θρησκευτικ παραδοχ πο εθέως ντίκειται στν δημοσία τάξη, τ χρηστ θη κα τ Ερωπαϊκ κεκτημένο.


Κα να μν δ’ στορικος λόγους κα συμβατικος λόγους ες τν λληνικν Θράκην  συγκεκριμένη θρησκευτικπαραδοχ πιτρέπεται κατ παρέκκλισιν τν ρχν τς νομιμότητος λλ ες τν λοιπν χώραν  νοχ μίας τοιαύτης θρησκευτικς κτροπς θ καταστ δυναμίτης δι τν κοινωνικν στν κα τν κοινωνικν ερήνην, φ’ σον κυρίαρχον ατημα τς συγκεκριμένης ψευδος θρησκείας εναι  δι τς βίας πιβολ κα πικράτησίς της.


λλωστε τ Μαρτυρολόγιον τς γιωτάτης μν κκλησίας κα τ Πάνθεον το θνους μυρώνονται π τ αμακατομμυρίων μαρτύρων κα ρώων πο ερηνικς ντέστησαν κα θυσιάσθησαν στν βάναυσον κα δολοφονικνπιθετικότητα το σλάμ.


Καλομεν θεν τν Κυβέρνησιν ν ποσύρη τ ντισυνταγματικν Νομοθέτημά της διότι λλως θ εναι πεύθυνη παρομοίων γκληματικν νεργειν στν χώρα μας τν φονταμενταλιστν σλαμιστν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: